Jobs list
-
NEWJob number: JN -082025-192541 Posted: 2025-08-23
【リモート可】Event Coordinator|イベントコーディネーター
社内外イベント増加のため増員募集です/英語スキル活かせます6.5 - 9 million yen Tokyo Sales & Marketing Event Management
- Company overview
- We are a real estate service provider. We offer a wide variety of services including real estate sales, leasing, management, valuation, and investment advisory. We work with many different types of real estate, including commercial, office, residential, and logistics facilities. Through market analysis and strategic advice, we provide optimal real estate solutions to meet our clients\' needs and maximize asset value. We also leverage our global network to provide up-to-date information and knowledge of domestic and international markets. We are trusted by many companies and individuals to provide comprehensive real estate services.
- Responsibilities
■国内及び外資系企業を対象とした事業用総合不動産サービスを展開する企業にて【イベントコーディネーター】
を募集いたします。
同社はアメリカに本社を置く事業用不動産サービスの分野大手企業の日本法人であり、法人向け不動産のソリューション・プロバイダーとして、不動産売買・賃貸仲介、アセットマネジメント、プロパティマネジメント、鑑定、コンサルティング各種など、幅広いサービスを全国展開しています。
外資系企業ならではの自由で風通しの良い雰囲気と、前身である生駒商事時代から受け継いだ人とのつながりを大切にするアットホームな雰囲気の両方を併せ持った社風です。
―――部署紹介―――
シェアードサービス部門であるマーケティング&コミュニケーションチームは、10名程度が所属しています。
広報、デザイン、雑誌編集、イベント、デジタルコミュニケーション、スポンサーシップを主要機能とし、メンバーが個性を生かしながら活躍しています。
イベントチームは現在1名の担当者が全てのプロジェクトをリードしていますが、社内外ともにイベントが増えたこともあり、メンバーを増員しチームの増強を図ります。
―――ポジションについて―――
ブランドプレゼンス向上に貢献し、多岐にわたるイベントの企画・実行においてクリエイティビティの発揮や実践経験を積む機会の提供をお願いします。
経験豊富なチームメンバーおよび社内の関係者と密に連携し、社外向けカンファレンス、ネットワーキングイベント、CSR活動、社内イベントなどを実施および支援します。
※社内イベントには、ファミリーデー、インセンティブ旅行、タウンホールミーティング、イヤーエンドパーティーなどが含まれます。
≪具体的には≫
シニアイベントマネージャーや部内の他のメンバーと密に連携し、クリエイティブかつ綿密な企画と実行を通じて、ワールドレベルのイベント体験を提供
イベント企画およびプロジェクト管理のあらゆる側面を実施およびサポートベンダーおよび会場の選定と管理
予算編成とコスト追跡
メール、リマインダー、イベント後のフォローアップを含むイベントコミュニケーション
(主に社内イベント向けの)コンテンツ作成
イベント当日のイベント管理とロジ
社内外関係者との調整
文書作成、経費処理、アンケート結果の集計、参加者リスト管理などの事務的業務
―――魅力―――
◎不動産×金融という今後も伸びが期待できる業界において、ビジネス部門の成長に貢献するため、自分自身のスキルも磨くことができる環境です。
◎親会社が大手外資系企業であり、日本法人としても長年培った安定的な業務基盤がありながら、ベンチャー企業のように新しいことにチャレンジしようとする社風があり、保守的過ぎずアグレッシブ過ぎないバランスのよい会社と言えると思います。
◎フレックス制度やフリーアドレス制を導入しているほか、在宅勤務とオフィス出社のハイブリッド体制を取っているため、一人ひとりが自分に合った働き方で業務に集中することが可能です。
◎オフィスにも不動産会社としてこだわったレイアウト・デザインがなされており(2023年にリノベーションも実施)、快適に働ける環境です。
ーーー求める人物像ーーー
イベントの設営や実行に関連する作業・タスクに積極的に取り組む意欲があること
複数のプロジェクトを同時に詳細まで管理・実行できる能力
自発的に行動し、責任を持って業務を遂行できる能力
チームの一員として協力し、プロジェクト目標を達成できる協調性
社内関係者との連携において、迅速かつプロフェッショナルな対応ができる優れた顧客サービススキル
━━━━━━━━━━━━━━━#spotlightjob6
Ami Hayashi
Corporate Services -
NEWJob number: JN -082025-192627 Posted: 2025-08-22
Controller|コントローラー
世界トップクラスメーカーで英語を活かして活躍しませんか?8 - 10 million yen Aichi Accounting & Finance Accounting Manager
- Company overview
- Our client is the Japanese branch of a leading manufacturer of casting production equipment and metal surface treatment systems. The company imports and sells products made overseas, and also handles installation, maintenance, and construction services.
- Responsibilities
【鋳物生産設備、金属表面処理機械メーカーにて経理中心のバックオフィスマネージャー
を募集いたします】
IT・HR・法務・庶務と、幅広くご経験できます。
~英語スキルと経理経験を活かして、世界トップレベルのメーカーで活躍しませんか?~
■企業について
デンマークに本社があり、日本で60年以上事業展開の歴史を持つ、世界トップレベルメーカーです。
■業務内容
•FP&A業務 •他の事業部とのやり取り•キャッシュマネジメント•経理決算実務•HR業務•総務業務・・・など
◎
勤務時間は9時~17時で残業はほぼありません。
━━━━━━━━━━━━━━━#spotlightjob6
Hanako Arai
Corporate Services -
NEWJob number: JN -072025-190861 Posted: 2025-08-22
Marketing Director
Drive market share growth in Japan10 - 16 million yen Tokyo Sales & Marketing Marketing Communications (MarCom)
- Company overview
- 在宅医療関連サービスを展開しています。
- Responsibilities
- The Marketing Director is a new role, and will lead the strategic planning, execution, and performance management of all marketing initiatives in Japan. This individual will be responsible for driving market share growth,building our brand with KoLs and decision makers, designing and launching new products and services, and supporting commercial success in collaboration with sales, clinical, and service delivery teams. This role requires a strong mix of strategic thinking, people leadership, medical marketing acumen, and hands-on execution.
Main responsibilities:
Marketing Strategy & Execution Develop and implement annual and long-term marketing strategies aligned with corporate goals and local market dynamics.
Own the product marketing lifecycle, including product positioning, value proposition, pricing, messaging, and segmentation.
Lead local marketing campaigns to raise awareness of sleep apnea and chronic respiratory disease and drive diagnosis and treatment adoption.
Plan and execute product launches, promotions, digital programs, and KOL engagement strategies.
Team Leadership & Cross-Functional Collaboration Manage and mentor a team of clinical and market engagement specialists.
Work closely with clinical teams, sales, and service delivery functions to align messaging, training, and go-to-market strategies.
Market Intelligence & Analytics Monitor and analyze market trends, competitive activity, customer insights, and reimbursement policy changes.
Own the marketing budget and deliver ROI-driven planning, reporting, and optimization.
Present insights and recommendations to executive leadership regularly.
Stakeholder Engagement Build relationships with KoLs healthcare professionals, sleep clinics, respiratory therapists, and academic institutions.
Represent the company at medical congresses, trade shows, and industry forums.
Support distributor and channel partner enablement when relevant.
Go Ozawa
Industrial & Life Science -
NEWJob number: JN -082025-192351 Posted: 2025-08-22
糖尿病事業部 コアプロダクトマーケティング(海外)
B to C領域も経験できます!6 - 8 million yen Tokyo Medical Device Marketing
- Company overview
- We are a leading Japanese manufacturer and distributor of medical devices and related products. We have a particularly strong reputation in the field of medical devices, such as catheters and artificial heart-lung machines, and we are expanding our business widely both domestically and internationally. We are also expanding into the fields of pharmaceuticals and blood systems, providing comprehensive medical solutions. We focus on innovation and quality control, and develop our products with patient safety and healthcare professionals\' convenience in mind. We aim to contribute to the development of healthcare from a global perspective and are actively involved in the realization of a sustainable society.
- Responsibilities
- 業務内容:
マーケティング調査・分析に基づく成長戦略立案。
グローバル市場をスコープとした販売体制強化のための提携交渉、海外拠点の組織構造改革の推進。
新商品企画プロジェクトにおいて、開発・薬事・臨床開発・デザイン・品質保証・ 提携先・海外拠点など様々なステークホルダーを取りまとめながら、マーケティング戦略のインプリメンテーションとプロジェクトマネジメントを実行。
特に中国・東南アジアの成長機会を捉えるため、医療機関攻略だけでなく、リテール(OTC)向けのマーケティング・プロモーション戦略の立案と実行力があることが望まれる。
Go Ozawa
Industrial & Life Science -
NEWJob number: JN -072025-191155 Posted: 2025-08-22
Sales Representative
【横浜】測定機器等の技術営業6 - 12 million yen Tokyo Medical Device Sales
- Company overview
- We are a leading scientific services provider, offering import/export, sales, and maintenance services for analytical and other equipment. Through products like reagents and software, we support researchers and contributes to scientific advancement. Particularly addressing needs in fields like scientific research, healthcare, and pharmaceuticals, we enhance research and medical practices. With a diverse product lineup, we meet customer needs while providing innovative solutions. Additionally, we offer customer support such as technical assistance and training programs, fostering long-term partnerships.
- Responsibilities
- 研究開発及び物性評価機器営業担当
ポジションの魅力
製薬業界・自動車業界・大学・ポリマー業界など非常に多様な業界を担当することで、幅広い経験や知識を身につけていただくことが可能です。また、日本は成長が大きく期待される市場として特に成長機会が多いマーケットです。
職務の内容: Responsibilities
事業部の扱う複数の分析機器について見込顧客および既存顧客への販売活動を実施する。
既存顧客、見込顧客が抱える課題やニーズに対し、製品群を通じてソリューションを提案する。
営業同士、アプリケーション(技術サポート)スタッフやサービス部門とコミュニケーションをはかりながら業務連携し、製品だけでなく組織としての価値を最大限に発揮して顧客からの信頼を得る。
顧客の要求や競合の状況などを把握し、市場の状況を踏まえ戦略を立てながら販売活動を実行する。結果を振り返り改善しながら、より良い営業活動を行う。
顧客とのミーティングやワークショップ、セミナー講義等を、アプリケーションスタッフと連携して実行する。また、営業促進ツールのコンテンツ作成をマーケティング、アプリケーション、サービス部門と連携して行う。
展示会や学会へ参加し、当社の掲げる価値を提案する。
営業やフィールドサービス部門と密に連携を図り、部門や製品の垣根を越えて顧客にこの上なく満足いただけるよう努める。
英語力がある場合は、ドイツの工場とのコミュニケーションやTraining参加などの機会もあり
トレーニング、学習の機会を十分に提供します
Go Ozawa
Industrial & Life Science -
NEWJob number: JN -082025-193050 Posted: 2025-08-22
Senior Product Specialist
【東京】手術支援ロボットのマーケティング7 - 10 million yen Tokyo Medical Device Marketing
- Company overview
- Our client is a world leading medical device manufacturer.
- Responsibilities
- Upstream Marketing:Identification of upstream opportunities for market including organic and inorganic opportunity assessment
Downstream Marketing:Identify and support market development initiatives
Develop strategies and execute marketing plans and programs, both short-and long-term, to ensure the profitable growth and market share of the assigned portfolio.
Information Technology Service and Data Solution Marketing:Build strategies and execute data management business including AI technologies
Strategic Input:Voice of region within PMT
Develop promotional strategies, sales support materials, educational aids, etc. to grow market share to ensure sales excellence.
Oversee the development of customer satisfaction survey and needs assessment to continuously improve business models and communicate to global partners.
Regional Ambassador:Ensure alignment to broader Surgical global strategy
Assess and support to build/expand functional capabilities
Conduit to regional marketers
Department specific/Non-essential functionsOther duties as assigned with or without accommodation.
Go Ozawa
Industrial & Life Science -
NEWJob number: JN -082025-192608 Posted: 2025-08-22
セキュリティエンジニア(SOCベンダー連携・Splunk運用)
最新技術でセキュリティの最前線に立てる!7 - 12 million yen Tokyo Information Technology IT Audit / IT Security / IT Risk
- Company overview
- Our client operates an online food delivery service.
- Responsibilities
- 業務内容:
本募集では、当社のIT環境におけるセキュリティ運用および改善活動を担うエンジニアを募集します。具体的には以下の業務をご担当いただきます。社内ネットワークおよびクラウド環境のセキュリティモニタリング(SIEM/SOC連携)
脆弱性診断の実施および修正対応の支援
社内インシデントの一次対応および再発防止策の実施
ゼロトラスト環境の導入・運用(ID管理、端末管理、SASEなど)
セキュリティベンダーおよび社内関連部門との連携・改善提案
Yusuke Kobayashi
Online / Inhouse -
NEWJob number: JN -082025-192621 Posted: 2025-08-22
インフラエンジニア(鉄道ITシステム開発)
最新技術で未来の交通システムを創出する!6 - 9 million yen Kanagawa Information Technology Helpdesk / Support Engineer
- Company overview
- We are one of Japan\'s leading general electronics manufacturers, operating in a wide range of fields including electric power equipment, telecommunications equipment, and automotive equipment. Since our establishment, we have built a solid position in both domestic and international markets by pursuing technological innovation and providing advanced products and services. In particular, our focus on environmental technology and energy efficiency has contributed to the realization of a sustainable society. In addition, our products boast a high degree of reliability and durability and are widely used in various industries and in everyday life. Through these efforts, we aim to achieve long-term growth while fulfilling our social responsibilities.
- Responsibilities
- 業務内容:
鉄道会社向けITシステム開発のインフラ設計・構築・運用、およびそれに関連する業務が担当範囲です。
ミッションクリティカルなシステムに対する業務要件や非機能要件を元に、HW設定やOS、MW(DB、WAS等)、クラウド(AWS)環境の設計、設定等を行います。システムのインフラ領域に関連するステークホルダとの調整や、社内・協力会社におけるPJ推進の取り纏め等の調整作業も行います。
その中で、サーバ(Linux)とクラウド(AWS)を主軸とした技術リーダとしてのスキルを有し、チームメンバやステークホルダを牽引・育成して行くことを期待します。
Yusuke Kobayashi
Online / Inhouse -
NEWJob number: JN -062025-190440 Posted: 2025-08-22
Finance & Accounting Manager
International travel company w/ diverse employees8 - 10 million yen Tokyo Accounting & Finance Accounting Manager
- Company overview
- We expand new horizons through travel and promote sustainable tourism, providing foreign tourists with comfortable tour plans to enjoy Japan. We utilize advanced technology to offer tools and support that ensure smooth travel planning. Our diverse team of passionate travel experts is dedicated to providing experiences where travelers can truly connect with local people, culture, and landscapes, making travel a reality. We emphasize sustainability and contribution to local communities, building a reputation as a pioneer in the travel industry.
- Responsibilities
- This position is responsible for managing all financial operations and processes at the destination, Key Responsibilities include overseeing financial closing and reporting activities, managing audits and tax filings, and coordinating with auditors, tax consultants, banks, and other relevant agencies. This role also involves leading and supporting team members in both Japan and overseas.*The following general activities are not exclusive of other duties, which the jobholder has to perform, assigned by the management
Main responsibilities:
Lead monthly and yearly closing and prepare financial reports by due dates.
Review and reconcile tax entries and prepare for final tax returns.
Prepare statutory documents by coordinating with external professionals.
Involve in the strategic planning and budgeting process.
Take responsibility for handling tax investigations and accounting audits.
Establish and improve accounting processes for the growth of business.
Collaborate cross-functionally with Controllers, business units, and provide analytic support to financial planning and decision-making.
Build and maintain effective business partner relationships with vendors, banks, and other external stakeholders through clear and consistent communication.
Lead, manage and develop finance team members both locally and internally to ensure strong performance and alignment with organizational goals.
Perform any other duties requested by the Finance Director.
Samantha Labrador
Corporate Services -
NEWJob number: JN -082025-193027 Posted: 2025-08-22
技術統括部長|CTO
物理、化学に精通している方必見です。10 - 30 million yen Saitama Accounting & Finance CFO
- Company overview
- Our client is a vacuum equipment manufacturer that develops, designs, and manufactures vacuum equipment.
- Responsibilities
■フレキシブル太陽電池の製造向け装置などの開発~製造を行う企業にて【技術統括部長(CTO)】
を募集しております。
同社は各種真空装置、ウェハーの成膜装置等において長年の実績とノウハウを蓄積しており高い評価を得てきました。
太陽電池市場では、低コスト・高性能を実現した本格的な太陽電池向け量産CVD装置を開発しています。
装置製品開発の知識と英語スキルををお持ちのあなたからの応募をお待ちしております。
―――――企業について
―――――
エネルギー事業に貢献
:真空装置は国内外に多くの納入実績があります。 太陽電池市場では、トップクラスの太陽電池メーカーに納入しています。
自社にて研究開発
:クライアントの開発プロジェクトに合わせて、既存装置の改造や新規装置開発をおこなっています。
定年後も待遇変わらず働けます
:定年を迎えた後も、ご本人と相談の上嘱託社員にて就業いただくことが可能です。嘱託社員となっても、給与や賞与の支給も同じ条件のため、長く安心して働けます。また年齢関係なく新しい業務にチャレンジできる環境が整っています。通常時の残業時間は、月平均20~30時間ほどで、安定した就業が可能です。
―――――ポジションについて―――――
成膜装置の設計開発をおこなう技術部門全体の統括責任者を担当いただきます。
■具体的な業務内容
技術部門全体の組織改革
技術部門全体の統括、管理
技術戦略の策定、実施
新技術の研究開発
プロジェクトチームづくり、プロジェクト全体の管理
■雇用について:初めの6か月間は契約社員でスタートいただき、終了後に正社員登用がございます。
━━━━━━━━━━━━━━━#spotlightjob6
Misato Aiba
Industrial & Life Science -
NEWJob number: JN -072025-192012 Posted: 2025-08-22
Brand Marketing Specialist │ マーケティングスペシャリスト
世界的な人気飲料ブランドの拡大を支えるMarketing Specialistとしてのキャリアを築きませんか?6 - 9 million yen Tokyo Sales & Marketing Advertising / Media Planning
- Company overview
- Our client is a globally recognized beverage company experiencing year-on-year sales growth. They employ a distinctive branding approach that includes extravagant promotions, incorporating sports, ads, and music.
- Responsibilities
大人気の飲料プロダクトで世界に羽ばたく!あのエナジードリンクのメーカーが【Marketing Specialistポジション】
をOpenしています!
エナジードリンク市場でトップクラスのシェアを持ち、そのブランド力はスポーツ、音楽、アートなど多岐に渡る分野で強い影響を持つ同社。
なかでもモータースポーツやエクストリームスポーツ、音楽イベントなどにおいてはビッグスポンサーとして知られています!
そんな同社の製品の認知やブランド力の向上を目指し、統合マーケティングコミュニケーションの開発を主導・支援する【Brand Specialist】として、活躍しませんか?
TV広告などのメディアbuying、スタジアムの電光掲示板に対する時間枠の獲得、またOff,On関わらず消費者がどのように商品の購入に至ったかをモニタリング・効果測定を行うなど試行錯誤しながら、昇進の魅力を最大限に届けていく魅力的なポジションです。
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
This position is responsible for leading and assisting the development of integrated marketing communication (IMC) with key focus to paid media strategy and planning for projects across brand marketing (Always-on Brand Advertisement, Occasion Marketing, New Product Launches, and Brand Events).
■業務内容:
【INSIGHTS & ANALYSIS】
Analysis of consumer insights and media habits, and translating it to actionable strategy and execution.
Curiosity and proactive mindset to discover opportunity in media trend and/or consumer media consumption behavior where the brand can further strengthen its brand equity towards consumer.
【TOUCH POINT STRATEGY & PAID MEDIA PLANNING】
Objective driven touchpoint and paid media planning, with efficiency and effectiveness, including bring to life the campaign concept/idea through appropriate consumer journey, identifying clear role for paid, earned, managed, and owned.
Proactive touchpoint and media ideation (online & offline) that creates deep engagement and/or create WOW brand moments for consumers.
【PROJECT MANAGEMENT】
Effective management of assigned projects, from business strategy & objective setting, agency briefing, project timeline management, to final execution.
Cross-functional collaboration with the company internal functions (Marketing functions, Off- & On-Premise team, Finance), headquarter counterparts, and also agency partners.
【PAID MEDIA PERFORMANCE & QUALITY CONTROL INCLUDING COMMUNICATION PLATFORM MANAGEMENT】
Dedicated effort to achieve & maximize paid media performance (esp. TV, OOH and Online Ad) against measurable objective, including post-execution review and implications for future projects.
Management of communication platforms e.g. LINE official account as a part of paid media planning.
【CREATIVE ADAPTATION & PRODUCTION MANAGEMENT】
Lead the local adaptation of HQ-developed creative to maximize relevance and effectiveness for Japanese consumers.
■KEY RESULT AND DELIVERABLES:
Achievement of agreed individual annual objectives.
Delivers the Brand Marketing Business Plan.
Development of key brand indicators: Top of mind awareness, P12M & P4W Trial, Trial at key Occasions and brand images.
Successful planning, execution, review of IMC and paid media plans, while strengthening the collaboration with internal functions as well as external partners.
Assisting the Senior Brand Manager/Head of Brand Marketing in the development of briefs, PPT documents, alignment with key stakeholders, related to assigned Brand Marketing topics and projects.
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━#featuredjob6
Ami Hayashi
Corporate Services -
NEWJob number: JN -082025-192575 Posted: 2025-08-22
CPC Service Performance Manager I
Offers a wide range of career paths to match your expertise10 - 16 million yen Chiba Industrial Project Management
- Company overview
- -
- Responsibilities
- Main responsibilities:
Facilitate the incorporation of our comprehensive customer focused plan within the Customer Performance Center (CPC) to maximize responsiveness with respect to in-service performance for connectivity airline customers.
Responsible for contract delivery of committed service levels and ensuring accurate reporting for Customer Service Level Agreements (SLAs).
Implement strategies for improving customer satisfaction and maximizing profitability.
Coordinate and facilitate activities across multiple enterprise-wide functions (CPC, engineering, sales, program management, and operations) to communicate and ensure customer satisfaction, profitability, and system performance.
Serve as the focal point to ensure Customer satisfaction across all areas of in-service performance and responsiveness
Emmeline Tang
Industrial & Life Science -
NEWJob number: JN -082025-192727 Posted: 2025-08-22
Social Media Specialist
起業家精神を持って仕事に取り組める方がベストフィット7 - 8.5 million yen Tokyo Sales & Marketing Web Marketing (Content / SNS / SEM / SEO)
- Company overview
- Our client is a globally recognized beverage company experiencing year-on-year sales growth. They employ a distinctive branding approach that includes extravagant promotions, incorporating sports, ads, and music.
- Responsibilities
- Drive brand love and buzz for one of the world’s most exciting brands as a Social Media Specialist. From creating daily content and managing communities on platforms like Instagram, TikTok, X, YouTube, and Twitch, to shaping a unique voice and tapping into trends, you’ll own the pulse of social media. With a focus on organic engagement and turning data into actionable strategies, you’ll ensure the right content meets the right audience at the right time—all while elevating digital expertise across the Japan business.
Main responsibilities:
Channel ManagementYou will own the publishing calendar for the assigned social media output in Japan.
Optimize channel performance through use of analytics, scheduling, featuring, using customized functionalities and driving smooth consumer journeys across platforms.
Build community through social media community management and community focused initiatives.
Use the right mix of local and global content to ensure year-long audience engagement – from standalone content to flankers that are created with company events, projects and other properties in mind. Has a strong understanding of what local content will work with a local audience, and how to program it.
Social Asset Edits & ProductionDevelop and produce social first content concepts around our marketing mix with a hyper focus on local relevancy.
Work closely with internal and external content producers and editors to ensure content is made for the platform to maximize performance. Executes activation plans with the Brand and Communications departments to maximize reach of this content.
Social Media StrategyWorks with the Head of Programming to build on the organization’s business plan by creating and programming strategies in support of the organization’s wider marketing mix.
Ami Hayashi
Corporate Services -
NEWJob number: JN -082025-193024 Posted: 2025-08-22
カスタマーサービスパーツ
卸売・小売レベルの部品物流に関する深い知識をお持ちの方必見です9 - 16 million yen Kanagawa Supply Chain Management Logistics
- Company overview
- We primarily engage in the development, design, manufacturing, sale, export, import, and other transactions of trucks, buses, and industrial engines. With our foundation in advanced technology and quality control, we strive to enhance the latest engine technologies and safety performance with environmental considerations. We also provide reliable services in domestic and international markets, with a robust after-sales support system. Aiming to offer sustainable transportation solutions, we focus on the development of electrification and autonomous driving technologies. With our extensive experience and innovation, we have established our position as a leader in the commercial vehicle industry.
- Responsibilities
- スペアパーツ市場管理:
市場ニーズと車両台数に基づき、地域のスペアパーツポートフォリオを定義・管理
部品の性能、ライフサイクル、陳腐化を監視し、段階的な廃止や代替、特別キャンペーンなどの対応策を実施
グローバル製品チームと連携し、新部品の導入と品揃えの最適化を推進
部品カタログおよびシステムのデータ精度を維持し、注文処理と顧客セルフサービスの効率化を支援
収益拡大と市場浸透を目指し、地域戦略を策定・実行
商品のパフォーマンス、顧客の購買行動、市場動向を分析し、機会とリスクを特定
支援ツール、トレーニング、業績評価を通じて、販売代理店および主要顧客をサポート
誠実性とコンプライアンス:
企業理念とガイドラインに基づき、誠実な企業文化の醸成に取り組む
模範的な姿勢を示し、業務にコンプライアンスを組み込み、法的枠組みと義務を考慮
誠実性の実効性を監督し、実施と定期的なレビューを推進。必要に応じて意識向上のための施策を策定
成果と不正行為を評価し、結果を管理。必要に応じて懲戒処分を適切に実施
Kazuhiro Kitagawa
Corporate Services -
NEWJob number: JN -082025-193022 Posted: 2025-08-22
海外販売サポート
海外販売業務における実務経験をお持ちの方必見です5 - 10 million yen Kanagawa Supply Chain Management Import / Export
- Company overview
- We primarily engage in the development, design, manufacturing, sale, export, import, and other transactions of trucks, buses, and industrial engines. With our foundation in advanced technology and quality control, we strive to enhance the latest engine technologies and safety performance with environmental considerations. We also provide reliable services in domestic and international markets, with a robust after-sales support system. Aiming to offer sustainable transportation solutions, we focus on the development of electrification and autonomous driving technologies. With our extensive experience and innovation, we have established our position as a leader in the commercial vehicle industry.
- Responsibilities
- 4つの地域に対する全般的な販売サポートを担当
海外販売部門の戦略的目標達成に貢献
現地事務所や海外販売会社からの生産オーダー・販売予測など、オーダー関連業務の支援
新車支払いのフォローアップを通じて、期日通りの出荷を実現
ノックダウンオペレーション全般のサポート
eCanterの重要性の高まりを踏まえ、バリューチェーン全体における提供価値拡大を見据えた市場・成長戦略の独自立案
定義されたKPIを活用し、目標達成状況を継続的にトラッキング。地域市場との定期的なビジネスレビューを通じて効果的な市場管理を実現
市場間でのベストプラクティスやノウハウの積極的な共有を促進し、新たなアイデアの創出を支援
現地事務所、同社の他部門、セールスコントローリングとのクロスファンクショナルな連携を推進
Kazuhiro Kitagawa
Corporate Services -
NEWJob number: JN -082025-193020 Posted: 2025-08-22
受注管理
営業、カスタマーサービスにおける実務経験をお持ちの方必見です5 - 10 million yen Kanagawa Supply Chain Management Logistics
- Company overview
- We primarily engage in the development, design, manufacturing, sale, export, import, and other transactions of trucks, buses, and industrial engines. With our foundation in advanced technology and quality control, we strive to enhance the latest engine technologies and safety performance with environmental considerations. We also provide reliable services in domestic and international markets, with a robust after-sales support system. Aiming to offer sustainable transportation solutions, we focus on the development of electrification and autonomous driving technologies. With our extensive experience and innovation, we have established our position as a leader in the commercial vehicle industry.
- Responsibilities
- ヨーロッパ新車受注管理:
ヨーロッパ市場からの新車オーダー予測をとりまとめポルトガルの工場及び現地事務所に共有
新車オーダーのとりまとめ、およびオプションの巻替え
ポルトガルの工場への生産依頼(Purchasing Orderの発行)
オーダーシステムでの生産計画および実績の管理
クレジットリミットの管理
架装受注管理:
架装、スカトリーニの用品および改造の受注管理(ボディービルダーポータル使用)
オーダーシステムマスター管理:
システムでのヨーロッパ向型式およびオプション(ルール含む)のメンテナンス
スペックシートの管理
Kazuhiro Kitagawa
Corporate Services -
NEWJob number: JN -082025-193004 Posted: 2025-08-22
営業事務(本部長アシスタント)
営業、アフターセールス、または関連するビジネスサポート業務における3~5年の実務経験をお持ちの方必見です5 - 10 million yen Kanagawa Support & Administration Sales Assistant
- Company overview
- We primarily engage in the development, design, manufacturing, sale, export, import, and other transactions of trucks, buses, and industrial engines. With our foundation in advanced technology and quality control, we strive to enhance the latest engine technologies and safety performance with environmental considerations. We also provide reliable services in domestic and international markets, with a robust after-sales support system. Aiming to offer sustainable transportation solutions, we focus on the development of electrification and autonomous driving technologies. With our extensive experience and innovation, we have established our position as a leader in the commercial vehicle industry.
- Responsibilities
- 各地域オフィスにおける営業委員会、カスタマーサービス委員会、製品委員会の構成、コミュニケーション、文書管理を調整・支援します。
ボード形式、KPI、レポートの一貫性と正確性を確保します。
市場情報、説明資料、その他関連資料の準備・整理を行います。
国際営業およびカスタマーサービス責任者の出張手配や各種イニシアティブの管理を担当します。
地域訪問、ワークショップ、イベントの企画・運営をサポートします。
本社と4つの地域オフィス間の円滑なコミュニケーションと連携を促進します。
ToDo項目の進捗管理およびフォローアップを行います。
他の本社部門との密接な連携を図ります。
Kazuhiro Kitagawa
Corporate Services -
NEWJob number: JN -112024-180663 Posted: 2025-08-22
アプリケーション開発エンジニア・PL・PM(金融システム向け)
Deliver excellence to customers and colleagues5.5 - 10 million yen Tokyo Information Technology Programmer / Software Engineer
- Company overview
- We are a major IT services company operating in over 70 countries worldwide. Our consulting and digital solution services for enterprises can support the global IT challenges faced by large-scale clients. We are active in various sectors, including finance, insurance, healthcare, manufacturing, travel, energy, retail, telecommunications, aerospace, and the public sector. With 50 years of experience, we are one of the world\'s largest independent IT services companies dedicated to serving government agencies at all levels.
- Responsibilities
- クレジットカード系・中堅規模の銀行・信託銀行系・保険業のアプリケーション開発エンジニアを募集しています。
業務内容:
アプリケーションエンジニアとして、お客様の業務課題を解決するシステム構築に携わります。
お客様から、一次請として発注された開発業務に従事します。
仕事の流れチームリーダーから提示された設計を理解する。
ウォーターフォール開発の経験がある。
開発言語は問わない
オフショアが開発したプログラムをレビューし、誤ったコーディングを指摘する。製造・UT終了後は、内部結合テストを行う。内部結合テストケースを作成し、テストデータ・環境を準備し、テストする。
チームメンバーから教育を受けたうえ、本番リリースを行う。
Jinxiu Han
Tech Services -
NEWJob number: JN -082025-192618 Posted: 2025-08-22
ブランドチームアシスタント|Brand Team Assistant
時差出勤制度有り/リモート勤務可能5 - 7.3 million yen Tokyo Support & Administration Group Secretary / Team Assistant
- Company overview
- Trendy and young American label that based on the West Coast and is one of the world\'s largest maker of sportswear.
- Responsibilities
~業種・職種未経験歓迎!~
◆人気スポーツブランドを多数展開企業にて【ブランドチームアシスタント】
を募集しています◆
50年以上の歴史を持つオーストラリア発祥サーフ系スポーツブランドで、日本法人は約40年前に設立されました。現在は様々なブランドを展開し、アパレル、ウェットスーツ、スノーボードウェア、アクセサリーなどの製造販売を行っています。
◎
リモート勤務可、時差出勤制度有り、所定労働時間7時間30分!ワークライフバランスがとりやすい環境です!◎
カジュアルな雰囲気で髪型服装自由です!
◤サーフィン、スノーボードなどのアクションスポーツ好きのあなたからの応募をお待ちしております◢
―――ポジションについて
―――
海外ライセンサーやライセンシーなどのパートナーと社内の関連チームとの橋渡し役として英語でのコミュニケーション全般およびインポート商品に関わる業務をご担当いただきます。
■具体的な業務内容
海外パートナーとの円滑なコミュニケーションおよび強固な信頼関係の構築アプルーバル申請業務(資料作成、コレポン業務など)
ライセンサー及びオペレーションカンパニーとのミーティングへの参加
マーケティング情報収集とレポート
インポート商品の管理セルスルー分析とオーダー管理
重要なイベント(発注、提出等)スケジュールの管理
サンプルとバルクの発注業務
入庫および支払管理
システムへの登録
展示会準備
担当部署に関する通訳、翻訳及び英訳資料及びメールのサポート及びコレポン業務
ミーティングにおける通訳
関係部署・担当者との情報シェアおよび連携
━━━━━━━━━━━━━━━#spotlightjob6
Ami Hayashi
Corporate Services -
NEWJob number: JN -062025-190394 Posted: 2025-08-22
Assistant and Interpretation of President Office
第二新卒も!世界的なラグジュアリーブランドで語学力を活かすキャリアを掴むチャンス!6 - 7 million yen Tokyo Support & Administration Executive Assistant / Personal Assistant
- Company overview
- We are a leading luxury brand in the luxury fashion industry and are based in France. We are widely known around the world, primarily for our high-quality fashion items, accessories, perfumes, and cosmetic products. Since its inception, the company has earned a reputation for excellence in design and innovation, and its products are timeless. In addition, its items are characterized by a fusion of classic styles and modern trends, and are favored by many celebrities and fashion enthusiasts. Furthermore, the brand continues to enhance its value by actively contributing to art and culture.
- Responsibilities
婦人服・服飾雑貨・時計・宝飾・香水・化粧品など、幅広い商品ラインナップを展開する、フランスのラグジュアリーブランド
が
同社CEOをサポートする、◤Admin & 通訳
◢ のポジションを募集しています!
通訳のご経験や、通訳学校で学ばれたご経験ををお持ちの方は、即戦力としてご活躍いただけます!
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
Executive Assistantと連携しながら、社長の通訳および、アシスタント業務を兼務いただくポジションです。
■業務内容:
≪Admin業務≫
Monthly Tasks:
社長のゲストアポイントメントや社内ミーティングのコーディネート
オフィスの訪問者に事前にQRコードパスを送る
オフィスの受付係を通じ、ゲストや出席者のための準備を手配する
チーム会議のITサポートを要請する
支払いと予約の管理(COUPAを使用した取引先への発注と支払い処理)
社長や来客のタクシーやレストランを予約する
Tasks Every 2–3 Months (1–2 Times):
宿泊とギフトの手配
日本にいらっしゃた社長とお客様のためのホテル予約
取引先への贈答品の準備と送付(例:会議、昼食、夕食会など)
ギフトや寄付品を梱包し、宅配する
Occasional Tasks (Few Times a Year):
消耗品、事務用文房具などの注文
会長室へのギフト商品(香水、ネクタイなど)の注文
社長のための F&BP スタッフセール品の注文
Special Period:
お中元・お歳暮のお礼状を送る(年2回)
社長に代わって取引先にクリスマスカードを作成、送付(11月中旬~12月中旬)
≪Interpreter業務≫
社内ミーティング:小売関連会議、貿易会議(月1回)
社外ミーティング: 4~5回/月
百貨店との打ち合わせ
銀行、倉庫、不動産、建設などの業者との打ち合わせ
社長へのプレゼン資料作成
■働き方:
在宅勤務要相談
所定労働時間:7.5h
フレックスタイム制度あり
平均残業時間:多くても10h~30h程度
将来は他部門への異動も可能です。
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━#featuredjob5
Ami Hayashi
Corporate Services