1. Top
  2. Job Search

Jobs list

5924 jobs
Showing 1-20 of search results
  • NEW
    Job number: JN -072024-122049 Posted: 2025-11-14

    【未経験可!】 アジア最大級マーケティングコンサルファーム

    世界の企業へ提案!コンサルティングに興味のある方歓迎!
    6 - 8 million yen Tokyo Sales & Marketing Brand Management

    Company overview
    We are a consulting firm that provides consulting services across various industries. We assist clients in solving their business challenges in areas such as management strategy, business process improvement, and information system implementation. We offer customized solutions tailored to meet the specific needs of our clients, supporting their growth and development. Our team, equipped with extensive experience and expertise, provides total support from strategy formulation to implementation, adding value to our clients\' businesses.
    Responsibilities
    あなたの経験を活かして、大手企業にコンサルティングを行ってみませんか!
    ■入社後の役割
    国内外における顧客戦略立案、マーケティング戦略/企画、ブランド戦略、法人営業改革、顧客情報分析、SFA、カスタマーインサイトマーケティング導入、販売チャネル強化、コンタクトセンター構築/業務改善など。ご自身が培った経験を活かし適切なポジションにアサインさせて頂きます。
    ■事業会社からコンサルティングファームへ入社することのメリット
    1.意思決定、プロジェクト前進のスピードを体感
    企業の経営陣から相談を受ける機会が多く、全ての意思決定において直接経営陣とやりとりが出来スピード感をもってプロジェクトを前進させることが出来ます。
    2.企業の根幹業務、最先端案件に携わる
    経営陣が解決したいと強く願う、企業の根幹課題もしくは中長期的な企業成長を目指した戦略的課題プロジェクトを前進させることが出来ます。
    3.個人ではなく、チームで取り組める
    皆で同じ目的に向かっていく一体感や達成感を味わうことが出来ます。
    ■教育制度
    コンサルタントとしての基礎研修の他、業務に必要な専門性を高めるトレーニングやプロジェクト知識を共有する仕組みがあります。
    またマネジメント研修などポジションに応じたプログラムが用意されています。
    ■ワークライフバランス制度
    社員がモチベーション高く働け、ベストなパフォーマンスを発揮できるよう、職場環境の整備や私生活との両立を実現できる制度作りにも積極的です。
     
    Yuhi Samejima
    Yuhi Samejima
    Consulting
  • NEW
    Job number: JN -112025-195912 Posted: 2025-11-14

    新規Web3事業に関するマーケティング※在宅可

    世界でも最先端のWeb3事業に携わることができます。
    6 - 11.5 million yen Tokyo Sales & Marketing Product Marketing / Product Development

    Company overview
    We are a global company that provides electronics, entertainment, and financial services. Utilizing innovative technology, we offer products and services that enrich people\'s lives. Through entertainment content such as music, movies, and games, as well as electronic products like cameras, TVs, and smartphones, along with financial products and services, we deliver new experiences and value to people around the world. We are committed to constantly pursuing innovation and striving to meet the needs of society and our customers.
    Responsibilities
    リーダー/担当者
    ■組織の役割:サービス企画:自社で提供するWeb3サービスのサービス企画を推進
    事業開発:同社グループ内外の事業者との協業スキームを構築し交渉、契約締結の一連の業務を推進
    マーケティング:SNSでのマーケティング、プレスリリース、コミュニティーマネジメント等のマーケティング業務を推進
    業務設計運用:課金支払い・個人情報管理・カスタマーサポート等のプロセス設計・運用業務を推進
    法人営業:自社で提供するWeb3サービスの法人顧客開拓を推進
    ・子会社事業管理運営:子会社の事業運営・経営管理・本社との資金調達交渉等を推進
    ■担当予定の業務内容:Web3領域における以下の業務を行っていただきます。
    サービス企画・事業開発・マーケティング・業務設計運用・法人営業・子会社管理運営など、幅広い業務への従事
    経営層の意思決定をサポートし、事業成長を牽引
    業務運営、リスク管理などを通じ、健全な事業基盤の維持に貢献

    【課金支払い・個人情報管理・カスタマーサポート等のプロセス設計や運用業務】新サービスの開発監修や運営フローの構築
    データ分析に基づく業務改善や効率化
    コミュニティ運営やユーザー体験の最適化
    ECサイトやWeb3サービスの運用支援(マーケティングチームとの連携)
    Soneium Layer2の管理・運営

    【子会社の事業管理・運営】海外にある子会社の経理・財務・税務・法務といった事業運営
    PL、BS、Cash Flowといった経営管理
    本社との資金調達交渉を含む、関連部署との調整
    協業パートナーとの契約管理

    ■想定ポジション:大企業の中でベンチャーを立ち上げているような雰囲気です。個々の担当領域は非常に幅広く、大企業の中で経営者に近い視点で、事業立ち上げの経験を積むことができます。また、世界でも最先端のWeb3事業に携わることができます。
    ※本求人はジェネラル・エンプロイメント・コントラクト社員での採用となるため将来的に別の職務領域や技術領域に異動の可能性がございます。合わせて、全国の支社、工場、営業所への転勤可能性がございます。
    Emi Iida
    Emi Iida
    Corporate Services
  • NEW
    Job number: JN -112025-195945 Posted: 2025-11-14

    【リモート可】Markrting|マーケティング

    オーディオ機器やエンターテイメントで有名な日本のあの大企業での新規事業に関われます。
    9.5 - 12 million yen Tokyo Sales & Marketing Web Marketing (Content / SNS / SEM / SEO)

    Company overview
    We are a global company that provides electronics, entertainment, and financial services. Utilizing innovative technology, we offer products and services that enrich people\'s lives. Through entertainment content such as music, movies, and games, as well as electronic products like cameras, TVs, and smartphones, along with financial products and services, we deliver new experiences and value to people around the world. We are committed to constantly pursuing innovation and striving to meet the needs of society and our customers.
    Responsibilities

    誰もが聞いたことがある、オーディオ機器やエンターテイメントで有名な“あの”
    グローバル日本企業で
    【マーケティング】
    担当として新規Web3事業の立ち上げで活躍しませんか?

    ━━━
    ポジションについて
    ━━━
    Web3領域における以下の業務を行っていただきます。サービス企画・事業開発・マーケティング・業務設計運用・法人営業・子会社管理運営など、幅広い業務への従事
    経営層の意思決定をサポートし、事業成長を牽引
    業務運営、リスク管理などを通じ、健全な事業基盤の維持に貢献

    ■具体的な業務内容
    SNSでのマーケティング、プレスリリース、コミュティーマネジメント等のマーケティング業務
    X、Discord、TelegramといったSocial Mediaを活用したWeb3マーケティングの実施 (PDCA)
    協業パートナーとの共同マーケティングの企画立案・施策遂行
    社内・協業パートナーとの調整を含めたプレスリリースの実施
    オフラインイベントの企画立案・運営
    DiscordでのDeveloerサポートを含むDevRelの実施
    ブランディングの立案、ブランド運用規則の立案・運営

    ━━━
    魅力ポイント
    ━━━
    大企業の中でベンチャーを立ち上げるような環境で、経営者視点を持ちながら事業立ち上げの経験を積むことができます。Web3という最先端領域で、グローバルな事業展開にも関与可能です。
    ━━━
    同社のWeb3事業について
    ━━━
    エンターテインメントとの融合-音楽や映画などのコンテンツとWeb3技術を組み合わせ、新たな価値を創出しています。

    オープンイノベーションの推進-社内外の企業や組織との連携を強化し、Web3領域でのイノベーションを加速させています。

    技術基盤の強化-SNCによるブロックチェーン技術の研究開発により、Web3サービスの基盤となる技術力を蓄積しています。


    ━━━
    働く環境
    ━━━
    フルフレックス
    リモートワーク可
    裁量権大きい
    英語スキル活用できる

    ━━充実した福利厚生━━
    独身寮あり
    年間休日126日(2024年度)
    年次有給休暇:初年度17日、最大24日(入社日に付与。)
    ライフイベントに応じて利用できるさまざまな休暇あり
    社員食堂とカフェ、コンビニを設置
    手ごろな価格で受けられるマッサージサービスあり
    退職金・企業型確定拠出年金制度あり
    人生とキャリアの両立支援制度も充実


    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━# spotlightjob4
    Emi Iida
    Emi Iida
    Corporate Services
  • NEW
    Job number: JN -052025-188521 Posted: 2025-11-14

    Marketing

    Join a dynamic team - Drive Japan’s fashion and sports trend
    6 - 7.2 million yen Tokyo Sales & Marketing Product Marketing / Product Development

    Company overview
    Our client is a specialized trading company focused on sports, fashion, and footwear.
    Responsibilities
    業務内容:
    共通業務某ブランドのシューズおよび某ブランドのアクセサリーのマーケティング戦略立案・実行
    年間/月次プロモーション計画の立案と運用
    ECサイト・SNS・オウンドメディア・広告などのデジタル施策の企画実行
    小売・卸チャネルへの販売促進施策提案および支援
    フェア、イベント、キャンペーン、POP UP等の企画運営
    販促ツール(POP、什器、WEBバナー等)の制作ディレクション
    PR会社、インフルエンサー、メディアとの連携管理
    展示会やバイヤー向け発表会の運営
    効果検証・売上分析・市場分析とレポーティング
    関連部門(営業、商品、経営企画等)との連携
    予算管理・外注先マネジメント

    某ブランドのシューズ特有業務ブランド独自の訴求ポイント(姿勢・歩行・健康)を活かしたマーケティング展開
    健康志向・シニア市場・専門職市場(看護師、医療従事者など)向けプロモーション

    Maria Nakata
    Maria Nakata
    Corporate Services
  • NEW
    Job number: JN -102025-195825 Posted: 2025-11-14

    BtoBマーケティング

    BtoB商材におけるデジタルマーケティング経験をお持ちの方必見です
    7.5 - 10 million yen Tokyo Sales & Marketing Marketing Communications (MarCom)

    Company overview
    同社は、リードスイッチおよび、その応用商品である近接スイッチの開発、設計、製造、販売を行っています。
    Responsibilities
    同社のマーケティングとして、ブランド認知度の向上、顧客エンゲージメントの促進、市場シェアの拡大を目的とした包括的なマーケティング戦略の開発と実施において、重要な役割を担っていただきます。ブランド管理、コンテンツ作成、デジタルマーケティングの取り組みのあらゆる側面を管理する責任を担っていただきます。同社の営業がマーケティングも兼任しているため、主に営業とやり取りをしながら進めていただきます。※基本的に社内会議や報告等は英語を使用します。※出張等も月2~3回程度発生し、日本以外に海外出張することもございます。市場におけるブランディングを高めるための戦略的マーケティング計画の策定・実行
    コンテンツの企画・開発(WebSite、ソーシャルメディア、メールキャンペーン、マーケティング資料など)
    SEO/SEM、PPC広告、ソーシャルメディアマーケティング、メールマーケティングなどのデジタルマーケティングイニシアティブを推進
    ROI、顧客獲得コスト、コンバージョン率などのマーケティングパフォーマンス指標をモニタリングおよび分析
    Kazuhiro Kitagawa
    Kazuhiro Kitagawa
    Corporate Services
  • NEW
    Job number: JN -102025-195798 Posted: 2025-11-14

    【リモートワーク可】ブランドマーケティング責任者

    増員募集|香りのリーディングカンパニーとして新たな価値を届け、香り市場を盛り上げませんか?
    9.46 - 12 million yen Tokyo Sales & Marketing Brand Management

    Company overview
    Our client is a company that imports, wholesales, and sells perfumes from overseas, as well as manufactures and sells original perfume brands.
    Responsibilities

    ━━募集背景━━
    香りには、人の気持ちを動かし、日常をより豊かにする力があります。
    お客様が「香りが気になるからちょっと見てみよう」と思えるような、香りと人をつなぐ存在でありたいと同社は考えています。 現在、他業務と兼務しながら各ブランドマネージャー
    を率いている社員がいますが、より一層
    力を入れるべく、1名採用
    することになりました。
    今のメンバーと並走しながら、半年~1年を目安に、事業全体の戦略立案・新規商品開発、P/L運用、 ブランドマーケティング領域全体をお任せしていく想定です。
    挑戦すべてを吸収しながら貪欲に成長し、自分の手で組織を大きくする、という気概と信念を持った方からのご応募お待ちしています。
    ━━
    ポジションについて
    ━━
    新製品や既存に捉われず、幅広くマーケティング戦略を担っていただきます。
    まずは現在のブランドマネジメントチーム責任者の構想のもと、現場メンバーの育成、ブランド育成をお任せします。 
    ■具体的な業務内容
    ブランドマーケティングの戦略&実行計画設計構築と実行
    数値分析に基づく売上計画の立案/推進、事業戦略立案/事業開発の推進
    PR/AD/CRM/EC全領域での販売戦略立案/策定、及び営業戦略と連結
    ブランド戦略の策定、各ブランドのポジショニング設定
    ブランドストーリーの策定、各担当者へのディレクションや成果物への反映の管理
    月間/年間予算策定及び管理(売上及び広告ROI検証)

    ━━
    仕事の面白さ、やりがい
    ━━
    ブランドマーケティングの戦略&実行に加え、事業全体の戦略立案、新規商品開発など幅広く推進可能
    経営観点での事業戦略立案、顧客に選ばれる商品の企画を含む、広義のマーケティングへ管掌範囲を広げていける
    将来的に、全社横断でのマーケティング責任者、各専門性を持つブランドマネジメントメンバーのマネジメント、または、1つの事業の事業責任者を目指せる

    ━━
    働き方
    ━━
    リモートワーク可
    年間休日124日


    ━━━━━━━━━━━━━━━#spotlightjob4
    Maria Nakata
    Maria Nakata
    Corporate Services
  • NEW
    Job number: JN -102025-195803 Posted: 2025-11-14

    Digital Marketing|デジタルマーケティング

    世界最大級の認証機関/裁量権を持って運営から企画まで担当できる
    6 - 10 million yen Tokyo Sales & Marketing eCommerce / Online Marketing / Digital Marketing

    Company overview
    We are the Japanese subsidiary of a group that conducts on-site inspections, factory inspections, process and delivery management, and internal auditor training seminars across various fields. We provide quality and safety solutions to a wide range of industries worldwide. Through auditing, inspection, testing, quality assurance, and certification services, we add value to our customers\' products and processes and support their success in the global market.
    Responsibilities

    ━━
    ポジションについて
    ━━
    企業向け研修のデジタルマーケティングエキスパートとして、ウェブサイトやメールマガジンを含む自社メディアのコンテンツ企画、作成、管理、編集等をご担当頂きます。
    顧客データベースを元に集客できそうなセミナーを企画し、集客するところまで一貫しておまかせします。直接会社の利益につながる実感の持てる魅力的な仕事です。
    ■具体的な業務内容
    SNSを活用したデジタルマーケティング施策の計画、実行
    ウェブアクセス解析と、アクションの立案、実行
    自社マーケティングツール(iConnect)の活用と展開
    セミナー、ウェビナー、展開出展の企画、運営とそのための一連業務
    インターテックアカデミー&トレーニングチームの研修・セミナー事業の成長を目指す(ビジネスデベロップメント関連)
    市場調査・分析
    ビジネス研修の事業企画と集客の施策立案・実施、営業活動
    新規顧客の開拓、及び既存顧客のフォロー
    イベントの登壇
    目標/売上管理
    営業チームとの拡販プランと実施
    社外ウェブセミナー組織との提携・コラボレーション

    ━━魅力ポイント━━既存顧客向けのセミナーのテーマ探しから、将来的には新規顧客開拓の施策も考えていただけます。
    裁量権を持ちながら運営から企画まで経験することができ、自分の意見を改良に生かすことができます。

    ━━働き方━━リモートワーク可(週1回程度)
    平均残業10時間程度
    所定労働時間7時間30分

    ━━━━━━━━━━━━━━━#spotlightjob4
    Heitaro Chikamori
    Heitaro Chikamori
    Corporate Services
  • NEW
    Job number: JN -062025-189846 Posted: 2025-11-13

    Senior Product Manager │ シニア プロダクトマネージャー

    BtoBサービスの企画・新規サービス立ち上げに携わることが可能
    15 - 20 million yen Tokyo Information Technology IT Management

    Company overview
    Our client is a major force in e-commerce and technology, offering services ranging from online retail to cloud computing and digital streaming. The Tokyo branch, with over 10,000 employees, is central to managing e-commerce operations and expanding services in Japan.

    Globally, the company operates in over 20 countries with more than 1.5 million employees, including key markets such as the United States, Germany, the United Kingdom, and China. This extensive network ensures innovative solutions and exceptional service worldwide.
    Responsibilities

    This company is a global leader in e-commerce and digital innovation, transforming the way people shop and businesses grow.
    With a customer-first approach, it provides a dynamic, fast-paced environment where innovation drives impact at scale.
    The company, the world's favorite global delivery service, is now looking for an innovative, service-oriented Senior Product Manager for the inbound supply chain services team. 
    This highly visible role will re-imagine the vendor experience for inbound, drive process streamlining and service innovation, ultimately delighting vendor partners with a first-of-its-kind B2B experience.
    To be successful in this role, You must be able to lead at a senior level, establish trust with broad stakeholders and represent the customer in all interactions. 
    If you thrive in a fast-paced environment with lots of ambiguity and take care of what needs to be done to unblock teams and advance business objectives and goals, we are looking for you to join us.
    We have a diverse team that includes multiple cultures and nationalities, working parents, and where many of our colleagues share events and hobbies together. 
    You can expect a supportive learning environment, flexible work, strong emphasis on supporting your career and inclusion
    Are you ready to elevate your career?
    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
    You will be responsible for developing business strategy, designing and developing inbound logistics services for our vendor partners. 
    ■Main responsibilities:
    ・Strategy
    Articulate holistic business strategy for zero-to-one product development and launch
    ・Customer insights
    Work backward from customer needs and pain points, and translate these into service requirements.
    ・Product vision
    Create and continuously refine product vision and concept based on customer and stakeholder needs
    ・Product launch
    Work with Retail Business team, Ops, PMT, and other stakeholders to develop minimum lovable product (MLP) and roadmap to achieve product vision.
    ・Business impact
    Work with other service, functional and domain owners to define and achieve success measures and optimize overall system processes. Be accountable for financial impact.
    ・Review mechanisms
    Hold internal business reviews to track performance and deliver necessary improvement
    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━#featuredjob5
    Minato Kinoshita
    Minato Kinoshita
    Online / Inhouse
  • NEW
    Job number: JN -082025-193028 Posted: 2025-11-13

    Associate HR Director|人事部長

    神戸工場での人事部長
    10 - 15 million yen Hyogo Human Resources HR Business Partner

    Company overview
    We are a global pharmaceutical and clinical research company based in the United States. Through pharmaceuticals, we help people live healthier, healthier, and longer lives. Through productive agreements and partnerships around the world, we have grown to become one of the world\'s leading pharmaceutical companies by expanding its scale and developing pharmaceuticals at low cost. We have many employees who are committed with sincerity in a culture of excellence and are committed to further expansion.
    Responsibilities

    ■アメリカに本社を置くグローバルな研究開発型製薬会社にて【Associate HR Director】
    を募集しております。
    1876年に創立されて以来、世界各国の自社研究施設や外部の優れた科学的研究機関との提携による最新の研究成果を用いて、各治療領域で最高レベルの豊富なポートフォリオの医薬品を開発しています。
    日本支社は設立されて50年にわたり神戸に拠点を置き、日本の患者さんやご家族、医療関係者、地域の方々とのつながりを大切にしながら、成長を重ねています。
    ◎同社はワークライフバランスを支援しており、サポート・ファミリーケア、フレックス制度、在宅勤務制度などを導入しています。
    ―――Responsibilities―――
    This role plays a key role in talent development, identifying and enabling the capabilities needed to drive strategic staffing plans, and creating an inclusive and dynamic environment that fosters innovation to speed medicines to patients.
    The HR Associate Director is the HR face to the business leadership for the areas it supports and has five main areas of focus:Know the BusinessUnderstands and contributes insight into the business strategy.
    Learns the culture, environment and style of the business and its leadership.
    Partners with site and organizational head(s) and lead team(s)

    Develop and Enable a Workforce StrategyEnsures that the business has an effective workforce strategy.
    Enables business leadership to recruit, develop and retain talent to meet leadership and technical capabilities needed in the organization.
    Provides strategies to help ensure that the workforce is diverse, engaged, motivated, and appropriately rewarded to achieve both long- and short-term business objectives.
    Develops and executes a diversity and inclusion strategy that enables the business to achieve its business objectives.

    Bring HR CompetenceIs bold and brings innovative solutions to solve business problems.
    Partners with subject matter experts in HR COEs to provide support to the business.
    Leads annual HR processes and programs, diversity and inclusion programs, and metrics (including Pulse/Leadership Compass and action plans)
    Partners with the site and finance team for business plan including headcount management, buyups and target transfers.

    Balance the Needs of Leadership, Employees and the Company Enables high quality informed decisions by advocating, in a balanced way the needs and priorities of the company, leadership and the employee.
    Maintains objectivity to provide business leaders with different and balanced perspectives.  

    Lead within the company's HR CommunityPartners with HR COEs to continuously improve HR services to enable desired business outcomes and experiences.
    Shares best practices across HR.  


    ━━━━━━━━━━━━━━━#spotlightjob6
    Misato Nakao
    Misato Nakao
    Corporate Services
  • NEW
    Job number: JN -022025-183934 Posted: 2025-11-13

    デジタルマーケティング | ECサイト運営

    中国語を活かす!世界の窓口である空港で働くグローバルなポジションです。
    4 - 5 million yen Osaka Support & Administration Marketing / PR Assistant

    Company overview
    -
    Responsibilities

    ~関西の空港で働くお仕事です!中国語スキルを活かせます!~

    同社は、関西の主要三空港において、免税店や一般物販店の運営、ラウンジや外貨両替など、多彩なサービスを提供しています。
    特に中国市場に向けたデジタルマーケティングやEコマースを強化しており、中国語を活かしながら、ECサイト運営やオンラインプロモーションに携わっていただきます。
    中国の最新ECプラットフォームやデジタルマーケティング戦略に精通した方には、
    これまでのご経験を活かしながら、空港という国際的な舞台で新たな挑戦ができる、エキサイティングなキャリアをご提供可能です!
    多様なバックグラウンドを持つスタッフと協力しながら働く環境が整っており、成長を支援する研修制度やキャリアアップの機会も充実しています。
    あなたの語学力とデジタルマーケティングのご経験を活かし、空港からグローバルなビジネスをリードしてみませんか?
    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

    中国からいらっしゃるお客様のニーズを捉えたマーケティング施策を企画・実行し、リアルとデジタルの融合による新たな購買体験を創造するポジションです。
    グローバルサイトで、Inboundのお客様向けのEコマースを実践し、オンラインとオフラインの集客をするデジタルマーケティングを担っていただきます。
    ■業務内容:
    ECサイト運営/コンテンツ更新および、デジタルマーケティングサポートを担っていただきます
    デジタルマーケティング
    オンラインとオフラインの集客
    システム面のマルチタスクを含む

    ■働き方:
    フレックスタイム制(コアタイム:11:00-15:00)
    勤務時間:7時間40分/日
    ハイブリッド勤務

    在宅で集中したい場合など、業務内容によって在宅勤務が可能です!(フルリモート勤務はNGとなっております。)
    大阪にサテライトオフィスがあるので、そちらを利用するのもOKです。
    6割ほどは本社へ出社4、割はサテライト等への出社を利用しています。
    基本的には平日のみの出勤になります。
    システム更改が夜間に走る場合があり、月1程度で深夜シフトが発生する可能性がございます。
    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━#featuredjob6
    Nao Yoshida
    Nao Yoshida
    Corporate Services
  • NEW
    Job number: JN -112025-195969 Posted: 2025-11-13

    秘書|Secretary

    秘書業務未経験の方も歓迎/将来はキャリアの幅を広げることも可能!
    4 - 6 million yen Tokyo Support & Administration Executive Assistant / Personal Assistant

    Company overview
    Our client engages in online and catalogue sales of food.
    Responsibilities

    ”食”は、生活必需品でありながらグローバルレベルでの食料危機や環境問題などの社会課題にも繋がっており、
    新たな価値を世の中に提供できる可能性を秘めている業界です。
    同社はサブスクリプションのビジネスモデルにより、
    お客様とダイレクトに繋がる中で蓄積してきた膨大なデータを用いることで、
    今後より一層新たな価値を創出していくことが出来ると考えています。
    食に関する社会課題に取り組む成長中の企業で、【秘書】
    としてご活躍しませんか?
    ━━
    具体的な業務内容
    ━━
    スケジュール調整(社内・社外)
    各種手配(出張、会食、手土産など)
    リサーチ、資料作成
    各種書状作成
    来客接遇
    社長周りの環境整理
    経費精算
    ※頻度は高くありませんが、英語を使用する場面が一定数あります。
    ※社長の出張への同伴は基本ありません。

    ━━
    キャリアパス
    ━━
    業務未経験でも本人のやる気を優先しています。
    ご本人の経験に応じて、まずはOJTを通じながら上記業務を順にキャッチアップいただきます。
    その後は秘書としての専門性をさらに磨いていただく、またはその他のコーポレート部門や事業部門などへの異動を通しさらにキャリアの幅を広げていただくことを想定しています。
    ━━
    働く環境
    ━━
    平均残業は20時間程度です。
    新たに生み出す事業やサービスの数が増え、それと共にチャレンジングなミッションが次々と生まれている中で、「やりたい」と手をあげた人を応援する制度や風土があります。
    仕事と育児の両立支援や、その他社員割引、ワンコインで購入できる社内弁当など福利厚生も充実しています。

    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━# spotlightjob4
    Kazuhiro Kitagawa
    Kazuhiro Kitagawa
    Corporate Services
  • NEW
    Job number: JN -082025-192531 Posted: 2025-11-13

    部長秘書・部内企画総務担当

    秘書業務のご経験をお持ちの方必見です
    4.5 - 6.5 million yen Tokyo Support & Administration Executive Assistant / Personal Assistant

    Company overview
    We are a leading bank offering a wide range of financial services domestically and internationally. We offer a wide range of financial products, including deposits, loans, investments, and asset management, to a diverse range of customers, from individuals to corporations. We also offer a full range of services to support international transactions and overseas expansion through our global network. Furthermore, through the introduction of digital banking and collaboration with fintech, we continue to innovate in order to provide highly convenient financial services and meet the needs of our customers. As a reliable and stable financial institution, we have built a strong position both domestically and internationally.
    Responsibilities
    概要:
    グローバルIT関連業務を担う各海外拠点を統括する部署で、秘書業務を中心にキャリア志向に合わせて部内施策の企画や総務等の業務をご担当いただきます。業務内容:
    具体的には下記業務内容を想定しております。部長2名の秘書業務(海外出張や各海外拠点のマネジメント間の会議アレンジ、訪日外国人のアテンド等)
    部内企画・総務(各種報告事項の取り纏め、他部署との調整や月次報告、異動による転入出者の事務サポート等)等
    Heitaro Chikamori
    Heitaro Chikamori
    Corporate Services
  • NEW
    Job number: JN -112025-196148 Posted: 2025-11-13

    Data Analytics & Master Data Management

    アメリカの大手医療機器メーカー/英語スキル活かせる
    6 - 8 million yen Tokyo Supply Chain Management Customer Service

    Company overview
    We offer a wide range of medical equipment including orthopedic, neurosurgical, emergency medical, and operating room products. These include, among others, artificial joints, implants for bone fracture treatment, endoscopes, surgical instruments, and automated cardiac massage systems. Focusing on customer needs, the company strives to improve the quality of medical care through innovative products. We also continue to maintain a "rewarding work environment" by focusing on employee growth and improving the work environment.
    Responsibilities

    アメリカで設立され、世界75ヵ国以上で事業展開するメドテック分野におけるグローバルリーダーです。
    年間1億5,000万人以上の患者様に貢献しています。
    7年連続「World's Best Workplace」
    に選出されています。
    ━━━
    ポジションについて
    ━━━
    サプライチェーンにおける基幹システムのマスターデータ管理業務ならびに業務改善/サービスレベルの向上に寄与いただける方のご応募をお待ちしております。 
    ■具体的な業務内容
    マスターデータ運用管理業務全般(円滑な運用ならびに効率化や改善を推進)
    マスターデータ業務を理解し、自動化や効率化、標準化を推進する
    サプライチェーンの業務プロセスを理解し、様々なデータを取り扱い、それらの集計、分析から、業務改善提案などを行う
     
    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━# spotlightjob4
    Misato Nakao
    Misato Nakao
    Corporate Services
  • NEW
    Job number: JN -032025-185726 Posted: 2025-11-13

    旅行手配事務

    カスタマーサポートなどのオペレーション業務経験が活かせます。
    5 - 7 million yen Tokyo Support & Administration Sales Assistant

    Company overview
    Our client is operates Japanese cultural and other experiences.
    Responsibilities
    総合手配に関する必要情報や希望のヒアリング、調整
    顧客からの問い合わせ、予約対応
    事業者との日程調整、予約内容の確認
    予約から入金までのオペレーション運用
    海外決済機能を使用した入出金管理
    通訳案内士/ディレクターの手配業務
    Kazuhiro Kitagawa
    Kazuhiro Kitagawa
    Corporate Services
  • NEW
    Job number: JN -112025-196022 Posted: 2025-11-13

    翻訳・英文ライター

    産業翻訳の経験ある方必見!残業平均月5~10時間程度/超大手企業様を中心に約300社と取引がある企業/土日祝休み
    4.5 - 7 million yen Tokyo Support & Administration Translator / Interpreter

    Company overview
    Our Client is an editorial production house and publisher that provides various corporate communications tools.
    Responsibilities

    45年の歴史ある、書籍出版や翻訳サービス、社内広報コンサルティングサービス等を行う企業が
    【翻訳・英文ライター】
    を募集しております。
    ◤事業会社での翻訳経験◢
    があるあなた

    同社で活躍
    しませんか?

    ━━
    ポジションについて
    ━━
    世界的グローバル企業を相手に、英語による取材や、日英・英日の翻訳、英文のライティングなどをご担当いただきます。
    ※OJT研修があるため、安心して業務に取り組んでいただけます。
    ※業務は翻訳を中心とし、将来的には英語取材やネイティブの取材サポートもお任せする予定です。

    ━━
    魅力ポイント
    ━━
    グローバル企業がメインとなるため社会的な影響度や介在価値を感じやすい業務内容です。
    必要に応じて部署、チーム横断でナレッジシェアや、フォローを行う風土と体制のため生産性高く、働きやすい環境のため長期就業可能です。

    ━━
    企業について
    ━━
    企業内向けのコミュニケーション事業として圧倒的な実績を誇り、国内では超大手企業様を中心に約300社と取引しています。
    企業のビジョンや長期計画達成のため、課題特定から入り込み、抽出した課題に対しての打ち手としてこれまで培われた多種多様なコミュニケーション手段/設計を立案し、実行と検証を行い、長期的な企業価値向上をゴールに顧客と伴走し高い提供価値の結果、長年顧客から選ばれ続けています。

    ━━
    所属いただく部署
    ━━
    男性3名女性2名の計5名(英語ネイティブ3名、日本人2名)の部署です。
    社内公用語は日本語となっておりますが、チームメンバーと英語でコミュニケーションを取る機会もあります。

    ━━
    働き方
    ━━
    完全土日祝休み
    残業平均月5~10時間程度
    リモートワーク:状況に応じて可能(入社後3か月間は出社勤務)


    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━# spotlightjob4
    Nao Yoshida
    Nao Yoshida
    Corporate Services
  • NEW
    Job number: JN -072024-13478 Posted: 2025-11-13

    国際ビジネス開発 / International Business Developer(IBD)オフショア

    Internacional Role
    8 - 10 million yen Kanagawa Industrial Production Management

    Company overview
    We are the Japanese subsidiary of a global company providing advanced products and services for the construction industry. We design tools, software, and services for professionals to improve productivity, safety, and efficiency for our customers. Specifically, we handle anchors, fasteners, power tools, and measuring equipment to support jobsite operations. We focus on long-term partnerships with our customers, building trust through innovation and providing high-quality products.
    Responsibilities
    The Internatinal Account Manager (called International Business Developer) is a technical and leadership role part of the global IBD community. As an IBD you will be focusing on Japanese Engineering and Construction Accounts (EPCs) that are involed in international power projects. You will create a strategy and lead its execution to increase sales from the accounts based on commercial relationship and technical specifications. You will also coordinate a worldwide team associated with these Account(s).Contributes and accountable for sales development (direct or indirect), long-term relationship build-up and execution of account strategy working on tailored commercial and technical solutions, engineering specifications and standards.
    Works with operational teams and management in target accounts including designers, engineers, project team members, purchase dep., lead engineers, discipline managers, turnaround teams across multiple disciplines (Civil, Structural, Electrical, Instrumentation, Piping & Procurement).Focus primarily on customer projects outside Japan
    Examines economic and market trends and conditions that effect the company, and develop strategies to take full advantage of any changing circumstances.
    Maintains effective communication systems throughout the team and company.
    Works with several offices/branches located in multiple regions
    Kazuya Sakata
    Kazuya Sakata
    Industrial & Life Science
  • NEW
    Job number: JN -102025-195094 Posted: 2025-11-13

    海外プロジェクトマネージャー

    一般的ソフトウェア構造とルールに関する知識、経験をお持ちの方必見です
    5 - 8 million yen Tokyo Industrial Project Management

    Company overview
    Our client is a design and development company.
    Responsibilities
    主な開発業務は海外の合併企業が担当します。その海外企業と日本のクライアントの円滑な連携・プロジェクトマネージを推進いただきます。クライアントニーズを理解し、開発チームとのコミュニケーション、開発品質、コスト、納期(QCD)を管理し、全体のプロセスを監修します。開発チームをサポートし、プロトタイプデバイスへのソフトウェア展開、テスト実施、レポート作成を行います。インターナショナルチームで構成されており様々なバックボーンのメンバーが活躍中です。
    Masaki Sono
    Masaki Sono
    Industrial & Life Science
  • NEW
    Job number: JN -042025-187096 Posted: 2025-11-13

    法人営業

    海外ビジネス経験がある方必見です
    8 - 10 million yen Tokyo Chemical Sales Chemical

    Company overview
    Our client is a specialized trading company with a rich and long-standing history. With a global reach spanning three key sectors, including textiles, it adeptly caters to the distinct needs of its diverse client base, extending from the apparel industry to the healthcare sector.
    Responsibilities
    無機化学品を中心に、半導体/電子材料、電池材料の輸出入/仲介に関わる法人営業をお任せします。また、関連する新規商材、新規サプライヤーの調査もお願いします。■業務内容:営業に関わる業務全般
    無機化学品、電池材料、金属材料等の輸出入・仲介ビジネス営業
    国内外取引先とのビジネス交渉
    当該領域での開発プロジェクト
    営業活動に連動する物流業務、事務処理業務
    Takuya Kobayashi
    Takuya Kobayashi
    Industrial & Life Science
  • NEW
    Job number: JN -072025-190509 Posted: 2025-11-13

    海外出店開発

    海外事業開発または海外プロジェクトマネジメント経験をお持ちの方必見です
    6.5 - 10 million yen Tokyo Sales & Marketing Business Development / Sales

    Company overview
    Our client is an apparel manufacturer.
    Responsibilities
    今回は、その戦略の中核を担う、海外直営店舗の立ち上げを推進する出店開発のリーダー候補を募集いたします。新規事業の立ち上げメンバーとして、海外市場調査・分析、事業計画策定、現地パートナー企業との交渉、プロジェクトマネジメント、チームマネジメントなど、幅広い業務に携わっていただきます。将来的には海外事業責任者として、事業の成長を牽引する役割を担っていただくことを期待しています。海外直営店舗の出店戦略・計画の策定・実行
    現地法人・パートナー企業との交渉・契約締結
    物流・カスタマーサポート体制の構築
    売上・利益目標の達成
    チームメンバーのマネジメント・育成
    ※必要に応じた出張が発生いたします
    Emi Iida
    Emi Iida
    Corporate Services
  • NEW
    Job number: JN -092025-194540 Posted: 2025-11-13

    翻訳記事の査読・専門編集 スタッフ

    自動車メーカー、部品・機械、車載ソフトウェアなど自動車関連業界のご経験者必見です
    5 - 6.5 million yen Tokyo Sales & Marketing Advertising / Media Planning

    Company overview
    Our client is an automotive industry research firm.
    Responsibilities
    自動車メーカー、部品メーカー、各国の業界団体が発表するプレスリリースなどをもとにニュースを編集
    国内スタッフが作成した日本語ニュースの査読、海外スタッフが作成した英語ニュースの翻訳・査読
    専門的な観点から用語の統一、誤訳の修正、背景情報の補足を実施
    他部門と連携し、記事の裏付け・業界との整合性を確認
    継続的にニュースを発信し続ける体制 を支え、自動車業界に根ざした信頼性の高い情報配信を実現
    Emi Iida
    Emi Iida
    Corporate Services
12345
  1. Top
  2. Job Search