1. Top
  2. Job Search
  3. Support & Administration
  4. Call Center / Customer Service

Jobs list of Support & Administration & Call Center / Customer Service

12 jobs
Showing 1-12 of search results
  • NEW
    Job number: Job-00237402 Posted: 2023-03-24

    【横浜市】カスタマーマスターCCH スタッフ

    英語力を活かしてご活躍いただけます
    3 - 5 million yen Tokyo Support & Administration Call Center / Customer Service

    Company overview
    Our client is a manufacturer that develops, manufactures, and markets products for the construction, building maintenance, and mining industries, primarily to the professional end-user.
    Responsibilities
    ■業務詳細︓
    当⾯は下記業務を担当し、経験に応じ業務の幅を拡げていただきます。登録されたお客様の声(製品・配送・技術関連・返品・お客様からの賞賛の声など)の仕分けと処理
    苦情解決にむけての関連部署への対応依頼と解決までのハンドリング
    返品・価格訂正など申請のシステム⼊⼒業務
    他国のCCH担当者との協業によるグローバルレベルでのシステムやプロセスの改善
    マニュアル作成、トレーニングの実施
    Maki Hayashimoto
    Maki Hayashimoto
    Office Support
  • NEW
    Job number: Job-00242287 Posted: 2023-03-24

    customer service

    英語力を活かしてご活躍いただけます
    4 - 6 million yen Tokyo Support & Administration Call Center / Customer Service

    Company overview
    Our clients is medical and safety products manufacturer.
    Responsibilities
    Order receipt, order placement, invoice processing, customer registration, and product registration by using SAP. SAPによる受注、発注、請求処理、顧客登録、製品登録
    Communicate with overseas collegues in English as a SAP key user. SAP key Userとして海外担当者との英語でのやり取り
    Provide the business support for sales and service engineers. 営業、サービスエンジニアの業務支援
    Propose and implement workflow,process and buciness improvement. 業務フローの改善提案実施
    Create and revise business manuals. 業務マニュアル作成・修正
    Provide guidance to outsourced employees and conduct and implement on-the-job training.外部委託社員指導、OJTの実施
    Coordinate the shipping schedule. 出荷スケジュールの調整
    Maki Hayashimoto
    Maki Hayashimoto
    Office Support
  • NEW
    Job number: Job-00238787 Posted: 2023-03-24

    【首都圏】スマートフォンの延長保証サービス問合窓口LSV

    英語力を生かしてご活躍いただけます
    4.5 - 5.5 million yen Kanagawa Support & Administration Call Center / Customer Service

    Company overview
    同社は今までのダイレクトマーケティングセンター運営能力などの総合力でさまざまな幅広い業種のクライアントに提供してきました。
    Responsibilities
    スマートフォンの延長保証サービス加入者向け問合せ窓口の統括管理者(LSV)の募集となります。窓口ではスマートフォンの延長保証(メーカー保証終了後の一定期間内に発生した自然故障・不具合の修理を無償で行うサービス)に関するお問い合わせに対して、保証対象であるかを確認し、保証対象の場合は代替機の手配を行っています。電話とチャットを使う窓口になります。今回の募集は40名程度のオペレータと複数名の管理者(SV)をマネジメントする統括管理者(LSV)の業務となります。拡大を続けている業務でセンターの成長に合わせて、ご自身も成長していくことができます。<LSVの業務内容>■クライアント対応(クライアントの窓口となり業務の報告や打ち合わせなどの対応)■SVの管理・育成 ■センターの業務改善(改善の推進や提案・報告)■センター全体の運営管理<キャリアアップ>LSVの上のポジションへの昇格や登用制度を利用して総合職正社員を目指すこともできますので、さらなるキャリアアップを目指せます。
    Maki Hayashimoto
    Maki Hayashimoto
    Office Support
  • NEW
    Job number: Job-00239602 Posted: 2023-03-23

    カスタマーサポート(リーダー候補)

    対面もしくはコールセンターでのカスタマーサポートSV以上のご経験が活かせます。
    5 - 7 million yen Tokyo Support & Administration Call Center / Customer Service

    Company overview
    Our client is a leading international e-commerce firm that has achieved huge success over the last decade.
    Responsibilities
    マネージャーとSVの間に立ってのチーム運営補佐
    一部ゲストからの問い合わせ、エスカレーション対応
    オペレーションフロー構築、業務改善、品質管理
    Microsoft Officeを使用した資料作成(マニュアル、ワークフロー等)
    ※土日を含む週5日、10:00-22:00の間での8時間シフト勤務となります。
    Maki Hayashimoto
    Maki Hayashimoto
    Office Support
  • NEW
    Job number: Job-00168107 Posted: 2023-03-22

    Warehouse Operations Manager

    Warehouse Operations Manager Position!
    10 - 13 million yen Tokyo Support & Administration Call Center / Customer Service

    Company overview
    Our Client is a global provider of risk management products and services.
    Responsibilities
    Managing warehouse in compliance with company’s policies and vision
    Overseeing receiving, warehousing, distribution and maintenance operations
    Setting up layout and ensure efficient space utilization
    Strategically manage warehouse operations in compliance with company’s policies and objectives
    Oversee receiving, warehousing, test & triage, distribution and maintenance operations
    Effectively manage throughput and mitigate peaks and overflow
    Setup layout and ensure efficient space utilization
    Initiate, coordinate and enforce optimal operational policies and procedures
    Meets warehouse operations financial objectives by forecasting requirements; preparing an annual budget; scheduling expenditures; analyzing variances; initiating corrective actions.
    Develops warehouse operations systems by determining product handling and storage requirements; developing, implementing, enforcing, and evaluating policies and procedures
    Developing processes for receiving product, equipment utilization, inventory management, and shipping.
    Develops warehouse design by planning layout, product flow, and product handling systems; evaluating and recommending new equipment.
    Develops warehouse operations system improvements by analyzing process workflow, manning and space requirements, and equipment layout; implementing changes.
    Adhere to all warehousing, handling and shipping legislation requirements
    Maintain standards of health, safety, hygiene and security
    Manage stock control and reconcile with inventory management system & ERP
    Liaise with clients, suppliers and transport/courier companies and internal cross functional coordination.
    Plan operations, assign tasks appropriately and appraise results
    Recruit, select, orient, coach and motivate employees
    Produce reports and statistics regularly (IN/OUT status report, E & O stock report, latency, etc.)
    Receive feedback and monitor the quality of services provided
    Yuya Migita
    Yuya Migita
    Electronics
  • Job number: Job-00238045 Posted: 2023-03-06

    カスタマーサポート

    オンライン動画配信サービスを展開しています
    4 - 6 million yen Tokyo Support & Administration Call Center / Customer Service

    Company overview
    A leading media firm with strong ties to the entertainment and digital world.
    Responsibilities
    お客様のもっているペインポイントの解消のため、以下の業務についてお願いいたします。オペレーター(ベンダー)との教育、管理を含む日々のコミュニケーション(現場からのエスカレーションへの対応含む)
    メール・SNS等によるお客様へのコミュニケーション対応および仕組みづくり
    現場オペレーターのためのナレッジ、マニュアル作成
    Erika Kamimura
    Erika Kamimura
    Office Support
  • Job number: Job-00230116 Posted: 2023-03-02

    コンタクトセンター英語対応・通訳(松山市内勤務)

    同時通訳経験のある方必見です
    3 - 4 million yen Other Support & Administration Call Center / Customer Service

    Company overview
    -
    Responsibilities
    【業務内容】外資系クライアント企業から受託したコンタクトセンターにて、クライアント担当者とのコミュニケーション(英語)を担っていただきます。業務内容を習得いただいた後は、クライアント折衝や弊社担当者の通訳など、さらに幅広くご活躍いただく予定です。
    Maki Hayashimoto
    Maki Hayashimoto
    Office Support
  • Job number: Job-00239605 Posted: 2023-02-21

    カスタマーサポート(マネージャー候補)

    国内外のユーザーが日本各地の魅力を再発見・体感できるプラットフォーム作り
    7 - 9 million yen Tokyo Support & Administration Call Center / Customer Service

    Company overview
    Our client is a leading international e-commerce firm that has achieved huge success over the last decade.
    Responsibilities
    カスタマーサポートグループのマネージャー候補として、組織全体のマネジメントからCS品質の向上に向けたい一切の業務をお任せ致します。CSグループ全体の組織マネジメント
    オペレーションの構築、マニュアル設計
    CS新拠点立ち上げ等の検討、実施
    予算、コスト管理
    採用面接の実施
    Maki Hayashimoto
    Maki Hayashimoto
    Office Support
  • Job number: Job-00241398 Posted: 2023-02-21

    テクニカルサポート・カスタマーサクセス

    大企業向けプロダクトに対するカスタマーサクセスの経験がある方必見です。
    5 - 8 million yen Tokyo Support & Administration Call Center / Customer Service

    Company overview
    Our client provides Deep Learning backed AI products.
    Responsibilities
    事業開発(営業)やマーケティングチーム等のチームと連携・調整しながら、事業拡大にコミットしていただくポジションです。ライセンス契約中お客様に対してのカスタマーサクセス 、及び、テクニカルサポート
    ライセンス契約の継続のための支援、利用拡大を目的とした、状況分析、改善提案
    ライセンス解約率、サポート応答時間等の指標の管理と改善施策の実施
    簡易的なPoCの実施やデモ、事例紹介等の営業支援
    顧客ニーズからのサービス改善提案、開発/営業へのフィードバック
    Satoshi Nakano
    Satoshi Nakano
    IT
  • Job number: Job-00238984 Posted: 2023-02-07

    【東京】グローバルカスタマーサクセス(3月入社)

    英語力を活かしてご活躍いただけます
    3 - 4.2 million yen Tokyo Support & Administration Call Center / Customer Service

    Company overview
    同社はソーシャルメディアのモニタリングやソーシャルアプリカスタマーサポートの代行サービス等を行っています。
    Responsibilities
    世界でも快進撃を続けているユニコーン企業(外資系)の日本でのサービス拡大をサポートするプロジェクトに参画していただきます。本プロジェクトは同社のこれまでの実績を元に評価を受け、サービス代行ではなく日本での展開のパートナーとしてお任せいただきました。
    新たなチームも立ち上がり、プロジェクトがこれから拡大するこのフェーズでご参画いただくことで、未経験からでも大きな成⻑とチャンスが待っているポジションです。世界各国で高い満足度を誇るオンライン決済サービスの日本事業拡大に伴い、プロジェクトの要となるメンバーの増員募集となります。
    ■具体的には・・・主に、ペイメントサービスを利用している企業のお客様からのお問い合わせ(日本語/英語のメール、電話、ライブチャット)対応を、クライアントに代わって行います。また、対応だけでなくクライアントから依頼される短期的なプロジェクトの担当や、顧客対応の中での課題解決策をこちらから能動的に提案をするなど、クライアントの日本での成功にも寄与することで、ステークホルダーすべての成功を目指しています。
    所属するチームは世界各国のベンダーの中でも特に顧客満足度にて高い評価を受けており、今後もさらにサービス拡大に向けてチーム一丸となってプロジェクトを推進しています。チームは9カ国以上の国籍の英日バイリンガルのメンバーが集まっています。経済動向に合わせてクライアントの製品も日々アップデートしていきますので、スピード感を持って知識を貪欲に吸収する力が求められます。
     【ユーザーサポート】メール・電話・ライブチャットでのお問い合わせ(日本語・英語)に対して回答します。(電話問い合わせは、メール対応にてアポイント調整し、お電話にて回答する方法です)
    ただ回答するのではなく、ユーザーの真に求めていることを汲み取り、様々な製品の中からベストな提案をしていきます。問い合わせを頂くユーザーは法人がメインとなります。ユーザーのビジネスは多岐に渡るため最新のビジネス動向の変化を感じながら大企業からスタートアップまでをサポートすることができます。
     【プロジェクト推進業務】日々の業務から見えてくるサービスに必要な改善や、今後の施策となるような提案を、クライアントと共に進めサービスをよりよくしていきます。
     【チームビルディング】今後サービス・プロジェクトの拡大と共により大きなチームへと拡大していく予定です。誰もがリーダーシップをとりながらチームとして成⻑するために動いています。
    コーディングの分析を含めた技術的、専門的な内容がありますが、3週間の丁寧な研修とその後のOJT期間がありますので安心してスタートできます。先輩たちも全員未経験からスタートしています。対応件数は1日20件程度とひとつひとつのお問い合わせに真摯に向き合いサービス導入企業とのエンゲージメントを高めています。
    将来的には、適正に合わせてインサイドセールスやリスク、セーフティの専門性を持ちより深い視点でのサポートを行うこともできます。日々業務フローの改善を行い、変化の大きい環境ですので、個人の成⻑もスピード感を持って実感できる環境です。
    Maki Hayashimoto
    Maki Hayashimoto
    Office Support
  • Job number: Job-00227255 Posted: 2023-01-30

    カスタマーセンターのデジタル改革(リーダー候補)

    プロジェクトマネジメントの経験者必見です!
    7 - 11 million yen Tokyo Support & Administration Call Center / Customer Service

    Company overview
    同社は低価格なカジュアル衣料品を販売しております。
    Responsibilities
    顧客の声を起点としたモノづくり・サービス作りを実現するカスタマーセンターへのデジタル改革をリードして頂きます。カスタマーセンター業務の自動化・効率化、新規サービスの導入、グローバル各国事業におけるカスタマーセンター運営サポート等です。
    英語力に関して、今後の海外展開加速に合わせて必要になりますので、現段階で英語力がない場合はご入社後習得頂く必要があります
    具体的には、以下のようなプロジェクトを想定しています:
    応対品質向上・生産性向上に向けた施策の立案、実行、検証
    チャットボットを活用した新規サービスの企画立案、実行、検証
    お客様の自己解決率向上に向けたソリューション導入とPDCAサイクルの構築等
    Kim Chen
    Kim Chen
    IT Online
  • Job number: Job-00236770 Posted: 2022-12-13

    【東京】カスタマーサービス

    世界シェアトップクラス/グローバルリーディングカンパニーの日本法人
    3.3 - 5.5 million yen Tokyo Support & Administration Call Center / Customer Service

    Company overview
    Our client is a multinational corporation that designs and manufactures dispensing equipment.
    Responsibilities
    SAPを使った見積、オーダー入力、請求書業務
    納期調整(営業、関係部署と連携)
    業務改善、業務円滑化の推進
    Erika Kamimura
    Erika Kamimura
    Office Support
1

Change filters

  1. Top
  2. Job Search
  3. Support & Administration
  4. Call Center / Customer Service